مشخصات فردی:
نام و نام خانوادگی: مهران آزادي
استادیار گروه روانشناسی و مشاوره دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
نشانی پست الکترونیک: mehran.azadi@gmail.com
تلفن تماس جهت مشاوره: 09302994142
اینستاگرام: dr.mehranazadi
سابقه تحصیلی:
دکتری روانشناسی تربيتي: دانشگاه امام رضا مشهد
کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی: دانشگاه علامه طباطبايي تهران
کارشناسی روان شناسی بالینی: دانشگاه تبريز
سمتهای اجرایی و تخصصی دکتر مهران آزادی:
سوابق شغلی
(1398 تاکنون). موسس، مدیر و روانشناس کلینیک روانشناسی و مشاوره روزهای روشن
(1397 تا 1398). مدیر گروه روانشناسی و مشاوره دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي (واحد تهران جنوب)
(1391 تا 1397). معاون آموزشي و دانشجويي دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي (واحد تهران جنوب)
(1391 تا 1398). عضو شوراي پژوهشي دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه آزاد اسلامي (واحد تهران جنوب)
(1391 تا 1397). عضو شوراي معاونين آموزشي دانشکده ها دانشگاه آزاد اسلامي (واحد تهران جنوب)
(1384 تا کنون). عضو شوراي آموزشي دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه آزاد اسلامي (واحد تهران جنوب)
(1395 تا کنون). عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامي (واحد تهران جنوب).
(1397 تا 1399). مشاور مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی توحید
(1383 تا 1396). مشاور فردي و زوج درمانی در مراکز مشاوره مهر، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب، معين، همراه و رهان.
(1387 تا 1390). رئيس مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب)
(1382 تا 1384). مدير دفتر اطلاعات و آمار دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب)
(1384 تا 1391). مدير گروه مشاوره و راهنمايي دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب)
(1381 تا 1382). معاون آموزشي دانشکده تربيت معلم دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب)
(1375 تا کنون). عضو هیأت علمی گروه روانشناسي دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب)
(1373 تا 1376). مدیر آموزش دانشکده تحصيلات تکميلي (واحد تهران جنوب)
(1372 تا 1373). رئيس اداره پذيرش و ثبت نام (واحد تهران جنوب)
عضويت در مجامع علمی و آموزش دکتر مهران آزادی:
1387 تا کنون). سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران
(1393 تا کنون). انجمن روانشناسي تربيتي
(1388 تا 1391). انجمن روانشناسي ايران
عضوشرکت در مجامع ملی و بین الملی دکتر مهران آزادی:
(2017) کنگره بین المللی سرطان سینه. تهران. ایران.
(1398) پنجمین کنفرانس ملی نوآوری های اخیر در روانشناسی، کاربردها و توانمندسازی رواندرمانی. تهران. ایران.
(1396) چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی. نقش حرمت خود در گرایش به خیانت زناشویی. تهران. ایران.
(1397) سومین کنفرانس ملی تازه¬های روانشناسی. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر سلامت عمومی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلورز. اصفهان. ایران.
(1397) سومین کنفرانس ملی تازه¬های روانشناسی. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد اجتماعی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلورز. اصفهان. ایران.
(1395) نهمین کنگره بین المللی رواندرمانی. تهران. ایران. مشکلات خواب و نظم دهی هیجان در بزرگسالان.
(1394). اولين کنفرانس بين المللي روانشناسي و علوم تربيتي، تاثیر تکلیف الکترونیکی بر یادگیری فراگیران دارای سبک شناختی وابسته و نابسته به زمینه. شيراز، ايران.
(1394) کنفرانس بین المللی علوم انسانی. تاثیر تکالیف الکترونیکی در درس ریاضی.
(1394). سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری، رابطه فزون¬کنشی و مشکلات خواب در بزرگسالان، تهران، ايران.
(1394). کنفرانس بين المللي مجله علوم و هنر ((IJAS، 16-19 جون 2015، فلورانس، ايتاليا.
زمینههای پژوهشی دکتر مهران آزادی:
مجری طرح های تحقیقاتی:
(1387). رابطه سبک دلبستگی و هوش هیجانی. معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1386). اثربخشی روشهای تدریس حل مساله و سخنرانی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان. معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
مقالهها و کتابها دکتر مهران آزادی:
مقالههای علمی ـ پژوهشی
(1398). بررسی اثربخشی نوروفیدبک بر اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس. مجله علوم پزشکی رازی، شماره 9.
(1397). اثربخشي مداخله گروهي راه حل مدار بر تصوير بدني پس از ماستكتومي. مجله علوم پزشکی رازی، شماره 170
(1397). بررسی ارتباط بین شوخ طبعی، حمایت اجنماعی ادراک شده و رضایت از زندگی در میان دانشجویان. مجله بررسی مسایل اجتماعی ایران، شماره 2.
(1396). رابطه فزون¬کنشی و ابعاد هویت: نقش واسطه¬ای ذهن¬آگاهی. فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی تحولی، شماره 51.
(1396). رابطه دلبستگی به پدر و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای نظمدهی هیجان. مجله علوم پزشکی رازی، شماره 154.
(1395). تاثیر تکالیف الکترونیکی بر عملکرد دانش آموزان در درس ریاضی. فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، شماره 14.
(1395). رابطه دلبستگی به مادر و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی. فصلنامه خانواده و پژوهش، شماره 33.
(1392). اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی و مشکلات خواب: نقش واسطهای نظمدهی هیجان. فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی تحولی، شماره 45.
(1390). تنظيم هيجان و اختلال¬هاي اضطرابي: مروري يکپارچه¬نگر. فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی تحولی، شماره 30.
(1389). هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی. فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی تحولی، شماره 25.
(1380). فرهنگ و نظامهای فکری: شناخت کل گرا در برابر شناخت تحلیلی. مجله تازه های علوم شناختی، شماره 4.
(1387). پیشرفت تحصیلی و روشهای تدریس در دانشجویان با سبکهای شناختی مستقل/وابسته به زمینه. فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسان ایرانی، شماره 18.
- Rahimi Asil, A., & Azadi, M. (2017). The Mediating Role of Self-Efficacy & Resilience in Relations with Spiritual Intelligence & Life Satisfaction. Journal of Novel Applied Sciences, 6 (1), 7-12.
-Shah Hosseini, H., & Azadi, M. (2016). Relationship between Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Sleep Problems in Adults. Journal of Academic Studies in Education and Psychology. 1(1). 13-20
-Jabari-Faraki, S., & Azadi, M. (2016). Epidemiology of Psychological Problems of Female Students. Journal of Academic Studies in Education and Psychology. 1, (1). 29-38.
کتابها
(1392). نظریههای مشاوره و روان درمانی (ترجمه مجتبي تمدني، مهران آزادي و بهمن بهمني). دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
(1387). تحول شناخت در گستره فرهنگ (ترجمه مهران آزادي). نشر آتی، تهران
راهنمایی پایان نامههای کارشناسی ارشد و دکتری – دکتر مهران آزادی:
(1399). اثربخشی آموزش برنامه تحول مثبت و آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب بر پرخاشگری و اضطراب نوجوانان.
دانشجو: بهنام صداقت. رشته روانشناسی تربیتی دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد رودهن).
(1398). رابطه تمایزیافتگی خود و مکانیزم¬های دفاعی با رضایت زناشویی.
دانشجو: خدیجه یدنگی، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). اثر بخشی درمان تصویرسازی ارتباطی بر رضایت زناشویی و حس انسجام زوجین.
دانشجو: فاطمه شیخ کلاه دوز، رشته روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). اثر کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی در وسوسه و بازگشت مصرف معتادان در حال ترک.
دانشجو: مجید علوی، رشته روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). تحول اخلاقی در کودکان کار.
دانشجو: مهسا عاملی فر، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). رابطه کارکردهای اجرایی و نشانههای فزونکنشی با واسطه ذهنآگاهی.
دانشجو: میترا صادق پور، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). رابطه ذهن¬آگاهی و رضایت جنسی با واسطه سبک¬های عشق¬ورزی.
دانشجو: مریم رهبری فرد، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1398). رابطه تمایزیافتگیخود و سازگاریزناشویی با واسطه ذهنآگاهی.
دانشجو: سیده مرجان سخی جوارشک، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). نقش جنس در رابطه برونگرایی و نظم¬جویی هیجان.
دانشجو: گیسو معدنچی ها، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). رابطه طرحواره¬های ناسازگار اولیه و تعارض¬های زناشویی با واسطه ناگویی¬خلقی.
دانشجو: زهرا غزنوی، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). اثربخشی معنادرمانی بر پذیرش شرایط و کاهش افسردگی سالمندان.
دانشجو: آزیتا سمواتی، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران غرب).
(1397). اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و طرحوارهدرمانی بر نظمجویی هیجان و اضطراب.
دانشجو: مونا نجار، رشته روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). رابطه حرمت حرمت¬خود ناهمسان و شخصیت خودشیفته به با واسطه نظم نظم¬دهی هیجان.
دانشجو: شیما آقاخانی، رشته روانشناسی شخصیت، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). اثربخشی آموزش کودک محور بر توانمندی های ادراکی-حرکتی و اجتماعی کودکان پیش دبستانی.
دانشجو: ندا خانیان، رشته روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1397). تاثیر نوروفیدبک بر کیفیت زندگی و اضطراب مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس.
دانشجو: زهرا آراسته، رشته روانشناسی عمومی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). اثربخشی مداخله گروهی راه حلمدار بر تصویر بدنی و حرمتخود پس از ماستکتومی.
دانشجو: معصومه مرادی احمر، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). نقش واسطهای قدردانی در رابطه دلبستگی و بهزیستی روانشناختی.
دانشجو: بهادر نوری آل¬آقا، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). رابطة حرمتخود و رضایت جنسی با گرایش به خیانت زناشویی.
دانشجو: محدثه تخمه چی، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). اثربخشی گروه¬درمانی معنامحور و درمان راه حل مدار بر کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان.
دانشجو: لیلا حیدری، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). رابطه شوخ¬طبعی و رضایت¬ از زندگی با واسطه حمایت اجتماعی و حرمت خود،
دانشجو: ماندانا دهقانی، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). نقش واسطهای قدردانی در رابطه حرمت خود و بهزیستی روانشناختی.
دانشجو: زهرا صادقیان، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). رابطه ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی با واسطه قدرشناسی.
دانشجو: سیده منور فلاح میری، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). نقش واسطهای قدردانی در رابطه خودشیفتگی و بهزیستی روانشناختی.
دانشجو: کیومرث دهقان دهنوی، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1396). رابطه سبک فرزندپروری ادراکشده و دلبستگی به والدین با سازگاری اجتماعی.
دانشجو: فاطمه مقیمخان، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). نقش واسطه¬ای ذهن¬آگاهی در رابطه فزون¬کنشی و ادراک زمان.
دانشجو: حوریه داداش زاده، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). منبع کنترل و شادکامی: نقش واسطه¬ای قدرشناسی.
دانشجو: نوشین رشیدی، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). تاثیر آموزش والدگری مقتدرانه بر تنیدگی مادران.
دانشجو: افسانه احمدی، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). نقش واسطه¬ای سبک¬های مقابله در رابطه هسته ارزشیابی خود و شادکامی.
دانشجو: اکرم بصیرالصنایعی، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). نقش واسطه¬ای ذهنآگاهی در رابطه کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی و رضایت شغلی.
دانشجو: لیلا سلیمانی، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). نقش واسطهای خودکارآمدی و تابآوری در رابطه با هوش معنوی و رضایت از زندگی.
دانشجو: آذر رحيمي اصیل، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). همهگیریشناسی مشکلات روانشناختی دانشآموزان دختر منطقه 6 تهران.
دانشجو: شکوه جباري فرکي، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال فزونکنشی/نارسایی توجه.
دانشجو: شیرین عرفانی، رشته مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1395). نقش واسطهاي نظمدهي هيجان در رابطه ذهنآگاهي و افسردگي.
دانشجو: حميرا ميردار منصورپناهي، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1394). رابطه سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی معلمان.
دانشجو: سکينه يوسفي، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1394). رابطه مهارتهای فنآوري اطلاعات و ارتباطات معلمان با ترجیح سبک تدریس آنها.
دانشجو: نسرين عليپور، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1394). تاثیر تکالیف الکترونیکی بر عملکرد دانشآموزان در درس ریاضی.
دانشجو: بهاره غلامي، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1394). تاثير تکاليف الکترونيک بر يادگيري فراگيران داراي سبک شناختي وابسته/نابسته به زمينه.
دانشجو: معصومه شهاب لواساني، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1394). تاثير مهارتهاي مديريت زمان در بهرهوري کارکنان آموزش و پرورش.
دانشجو: صبا حسيني، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1393). رابطه دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان شناختی.
دانشجو: مهريه يوسف شاهي، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1393). نگرش مديران، معلمان و دانشآموزان نسبت به مشاوره و راهنمايي در مدارس کار دانش.
دانشجو: زينت فرقانيان، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
مشاوره پایان نامههای کارشناسی ارشد – دکتر مهران آزادی:
مشاوره پایان نامههای کارشناسی ارشد
(1392). شناخت عوامل موثر در توسعه کتابخانههاي مدارس و کلاسهاي درس. دانشجو: متين سلطاني، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1393). اعتياد به اينترنت و انزواطلبي با عملکرد تحصيلي. دانشجو: مهدي غزلباش، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1393). نقش جو سازماني در فرسودگي شغلي. دانشجو: امير بدرخاني، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
(1392). رابطه خلاقيت شناختي و هيجاني با راهبرد فراشناختي. دانشجو: ليلا کارگر باباپور، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران جنوب).
مجری کارگاهها و دوره های آموزشی و مصاحبه تخصصی:
(1399). دوره های کارورزی و کارآموزی انفرادی برای فارغ التحصیلان ارشد روانشناسی و مشاوره
(1399). عضو هیات مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
(1399). عضو هیات مصاحبه تخصصی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
(1399). دوره مشاوره گروهی عزت نفس
(1398). دوره آموزشی تشخیص و درمان به شیوه تعاملی، یکپارچه¬نگر و کیس¬محور
(1398). دوره آموزشی سوپرویژن تشخیص و درمان چندوجهی لازاروس
(1398). کارگاه آموزشی PTC
(1398). چهار دوره 40 جلسه¬ای گروه درمانی اگزیستانسیال
(1397). عضو هیات مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک ملت
(1397). دوره آموزشی مجازی مهارتهای زندگی مثبت برای والدین مدارس سراسر کشور
(1396). مصاحبه استخدامی و جایابی کارکنان متخصص گروه صنعتی اندیشه. بابلسر
(1397). دوره آموزشی مجازی مراقبت های روانشناختی و جسمانی برای معلمان سراسر کشور
(1397). دوره آموزشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت (SFBT) برای مشاوران منطقه 8 آموزش و پرورش
(1397). کارگاه آموزشی درمانگري راه حل مدار کوتاهمدت (SFBT) مرکز مشاوره زمرد.
(1395). کارگاه آموزشی درمانگري راه حل مدار کوتاهمدت (SFBT) مرکز مشاوره رضوان.
(1389). کارگاه آموزشی روشهای یادگیری و سبکهای شناختی
(1386). آموزش خانواده در زمینه مسائل نوجوانها و مشکلات ارتباطی آنان
(1386). آموزش خانواده در زمینه مسائل نوجوان¬ها و مشکلات ارتباطی آنان. فرهنگسراي ابن سينا. تهران.
(1383). کارگاه آموزشی خوشبختی. شهرداري منطقه 7 تهران.
(1383). کارگاه آموزشی کنترل خشم. شهرداري منطقه 7 تهران.
(1381تا1383). آموزش خانواده پیرامون مسایل نوجوانها و شیوههاي مواجهه والدین با بحران هویت، آموزش روشهای
پرورش خلاقیت. آموزش و پرورش مناطق 4 و 3 شهر تهران
دورههای تخصصی گذرانده:
- دوره درمانگری PTC برای انواع اختلالات وسواس و اضطراب
- -دوره تحلیل رفتار متقابل (TA)
- -دوره تخصصی روان درمانی شناختی – رفتاری
- -دوره زوج درمانی شناختی – رفتاری
- -کارگاه مشاوره قبل از ازدواج. انجمن روانشناسی ایران
- -کارگاه مقاله نویسی علمی. دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی
زمینههای تدریس دکتر مهران آزادی:
گروه درمانی و مشاوره گروهی Group Therapy
روانشناسی تحولی Developmental Psychology
مشاوره و روان درماني Counseling and Psychotherapy
روانشناسی یادگیری و تربیتی Learning & Educational Psychology
روشهای تحقیق در روانشناسی Research Methods in Psychology
روانشناسي اجتماعي Social Psychology
روانشناسی مثبت Positive Psychology
مطالب مرتبط
76 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دکتر آزادی استاد بنده در مقطع ارشد بودن و همیشه نوع تدریس و نگاهشون به مباحث مختلف روانشناسی برام جالب بوده
سلام خدا قوت به نظر بنده سایت خوب هست برای معرفی اگر عناوین کتب ذکر میشد یا منابع روانشناسی برای مطالعه بهتر بود
سلام و درود دکتر عزیزم بسیار عالی کامل و با سلیقه طراحی شده و به نظرم انقدر کامل بود که فقط تعداد خودکارهایی که در این مدت استفاده کردید نوشته نشده بود عالی بود عالی دکتر آزادی عزیزم شما بهترین استادی بودید که من در جوارش بودم موفق و سلامت باشید
خلوص كلمات مهمتر از تعداد صفت هاست
و تنها كلمه قدرداني از شماست استاد عزيز
دکتر آزادی جدای از اینکه استاد و درمانگر فوق العاده ای هستن ، انسان شریفی هستند که در زندگی من بسیار تاثیر مثبت داشتن و من همیشه سپاسگزار ایشون هستم
سلام.
جناب دکتر آزادی، استاد من در مقطع دکتری بودند و از دانش و اطلاعاتشون بهره مند شدیم. ان شاالله بتونیم از مقاله ها و همین طور شرکت کارگاه های آقای دکتر نهایت استفاده رو ببریم.
مصطفی جان خیلی سایت خوب، روان و کار درسته
ممنون از لطف و محبت شما دکتر عزیز
سلام، ادب واحترام خدمت استاد گرامی و فرهیخته
دکتر آزادی ارجمند از بهترین استادان دلسوز و مهربان هستن، وباعث افتخار بنده اس که دانشجوی استاد بزرگواری چون ایشون هستم
و سایت بسیار عالی طراحی شده، زنده باد
با عرض سلام
بسیار زیاد ممنون به خاطر مطالب منسجم ، دسته بندی دقیق و فراوانی محتوا…
شکل ظاهری سایت و فرمت استفاده شده هم بسیار هوشمندانه هست.
شاگردی در محضر استاد آزادی باعث افتخاراست.ازایشان بسیار آموختم.موفق وپیروز باشید استاد گرانقدر
سلام وادب واحترام خدمت استاد فرهیخته دکتر آزادی عزیز
باعث افتخارمه که شاگرد استاد بینظیر، دکتر آزادی عزیز هستم و چه سایت فوق العاده طراحی شده که با دیدن رزومه ایشون شاید با گوشه ای از زحمات ایشون آشنا بشیم
طراح عزیز خسته نباشید و دستتون درد نکنه
دکتر آزادی درهای زیادی در جهت خودشناسی برای من گشودند چیزهایی که در صورت عدم شناخت آن هرگز نمیتوانستم به خودم کمک کنم. برایشان از خداوند طول عمر با عزت خواستارم
درود آقای دکتر آزادی، استاد گرامی. دانش، مهارت و شخصیت شما در تدریس و درمانگری ستودنیست.براتون آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
استار ازادی بسیار انسان فرهیخته وبا سوادی میباشند
من در کنار ایشون با روانشناسی اگزیستانسیال اشنا شدم ، و چقدر پربار و ارزشمند بود این تجربه ی ناب
استاد آزادی در تدریس و نوع نگاه به دانشجو کاملا متفاوت با استادید دیگر عمل کرده و حس کنجکاوی و تلاش برای کسب دانش را در دانشجو تقویت میکنند. ایشان درمانگر، مشاور و استاد فوق العاده ای هستند. استاد خدا قوت.
عرض سلام و ارادت و تبریکات فراوان خدمت استاد ارجمند بابت این همه تلاش و موفقیت در جهت رونق علم روانشناسی در امور مختلف. سلامت و پیروز باشید در تمام مراحل زندگیتان
عرض سلام و ارادت و تبریکات فراوان خدمت استاد ارجمند.،بابت این همه تلاش و فعالیت در جهت علم روانشناسی. بسیار ارزشمند است سپاس از شما.
سلامت وپیروز باشید در تمام مراحل زندگیتان. ⚘
دكتر آزادي استاد بنده در مقطع ارشد و هم چنين استاد راهنماي بنده بودن، ايشون از نظر تدريس و ديدگاه نسبت به دروس با اساتسد ديگه كاملا متفاوت هستند و كلاس ايشون تنها كلاسي بود كه من رو وادار به صحبت كردن ، كرد و من در كلاس ايشون تونستم نظرات خودم رو بيان كنم، و تونستم كلي از مشكلاتي كه داشتم رو حل كنم، ممنون از زحمات ايشون
استاد عاااااااااالیییییی و بینظیر
انسان والا
آدم واقعاً کنارشون بیدغدغه و در نهایت آرامش فقط آموزش میبینه. به آدم فرصت فکر کردن و تجزیه و تحلیل میدن و دانشجو بار میارن
با عرض سلام و خدا قوت
آقای دکتر آزادی استاد وداور پایان نامه بنده بودن که بسیار کاردان هستن و همیشه انرژی خوب منتقل میکنن و الان هم کارورزی خدمتشون هستم واقعا بینظیرن،امیدوارم همیشه موفق باشن
با سلام
ضمن تبریک سال نو، ممنونم از اطلاعاتی که در سایت فراهم می کنید.
جناب آقای دکتر آزادی ازاساتید بنده دوره دکترا بودند که درکنار مباحث مرتبط با حیطه درمانی، کتاب دکتر دادستان(تحولی) با تدریس خیلی خوبی ایشان قابل فهم گردید.
ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان امیدوارم بتوانیم درکارگاه های دیگری با آقای دکتر شرکت کنیم.
واقعا دکتر دلسوز و مهربانی هستند.و خیلی به من کمک کردن.
دکتر آزادی با تجربه و درایت فوقالعادهشون، صبر و حوصله و وقت بسیاری که برای مراجعین صرف میکنن، یکی از بهترینها در روانشناسی هستند. برای کمکها و زحمات دکتر آزادی در حل مشکلات زندگیم همیشه مدیون ایشون هستم.
عرض ادب استاد گرامی،
از بدو ورود به دانشگاه تهران جنوب، برخورد صبورانه و رفتار محترمانه ایشان در مقام مدیر گروه در خاطرم هست. و یکی از بهترین کلاسهای دوران ارشد، کلاسی بود که با ایشون گذروندیم.و
در حال حاضر هم با افتخار واحد پایان نامه رو زیر نظر آقای دکتر آزادی انجام میدم.
دکترآزادی یک روانشناس درجه یک و یک استاد تمام عیار و یک استاد راهنما متخصص و همراه و بزرگوار و با دانش و مسلط و هستند که باعث افتخار جامعه علمی و روانشناسی کشور هستند
تعریف ایشون رو زیاد شنیده بودم سعادت داشتم که این ترم باهاشون کلاس بردارم بسیار جذاب هست کلاسشون و لذت میبرم از تدریسشون.
استاد آزادی یکی از انسان های شریفی هستند ک می شناسمشون…اخلاق و برخورد بسیار خوبی با دانشجوهاش داره
سلام
من و خانم به ایشان مراجعه کردیم
و مشکلی که واقعا فکر میکردیم حل نشدنیه رو ، فرای انتظار ما حل کرد ….
تسلط دکتر آزادی به علمش و تجربه و متانت و صبرش بی نظیره
مهدی
از کردستان
دکتر آزادی استاد راهنما من بودند و واقعا بهترین پایان نامه رو نوشتم با راهنمایی استاد و بهترین مقاله ها از پایان نامه استخراج شد
براشون آرزوی سلامتی وسربلندی وسرافرازی دارم که بهترین استاد هستند و باعث افتخار
تخصص و اخلاق والاي جناب آزادي در مواجهه با مسائل علمي و دانشجويان و پژوهشگران مخصوصا بعنوان استاد راهنما از نكات شاخص و منحصر بفرد ايشون هست.
و دانشجوياني كه ايشان را بعنوان استاد راهنما انتخاب مي كنند بعد از بهره مندي از حضور پررنگ و استادانه ايشان از وسعت عمل و آزادي عمل بسيار زيادي در پژوهش هاشون بهره مند مي شوند.
اميدوارم سالم و سلامت باشند.
سلام من در مقطع کارشناسی ارشد افتخار شاگردی ایشان را داشتم ،علاوه بر شرکت در کلاسهایشان، در کارورزی و همچنین مشاوره بسیار از آگاهی، تجربه و دانش ایشان بهره بردم و باعث گردیدند دریچه جدیدی به مسائل بر روی من گشوده شود ،آرزوی موفقیت روز افزون برایشان دارم.
درود و تبریک بر استاد عزیزم به شما افتخار میکنم و از شما بسیار اموختم بهترینها را برایتان ارزومندم
سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد آزادی گرامی و تشکر از طراحی سایت جامع، کامل و کاربردی ایشان.
دلسوزی و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.
با سلام
از خدای بزرگ برای چنین استاد عالمی سلامتی ، دل خوش و موفقیت های روز افزون خواستارم
دکتر آزادی عزیز انسانی بسیار شریف، والا و دکتر روانشناسی بی نظیر… در زندگی بنده بسیار تأثیرگذار بودید…امیدوارم همیشه و در همه عرصه های زندگی سرافراز باشید.
دکتر آزادی عزیز انسانی بسیار شریف، والا و دکتر روانشناسی بی نظیر… در زندگی بنده بسیار تأثیرگذار بودید…امیدوارم همیشه و در همه عرصه های زندگی سرافراز باشید.
استاد ازادی داور اول من برا پایان نامه ام بودن و من بازخورد بسیار خوبی از ایشان گرفتم.و فضای جلسه دفاع با وجود ایشان برایم بدور از استرس بود.
امیدوارم که هر کجا که هستند تنشون سالم و دلشون شاد باشه.
و همواره توفیقات روز افزون براشون آرزومندم.
جناب دکتر آزادی، ممنون و سپاسگزارم از شما .
بابت راهنمایی ها و حمایت هاتون.
خواهر من، از شاگردان شما بودن.
در چند مورد ازتون راهنمایی خواستم، صبورانه و دلسوزانه وقت گذاشتید و راهنمایی کردید.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما استاد ارجمند.
سلام و درود دکتر آزادی فارغ از اینکه استاد بسیار دانایی هستن یک درمانگر فوق العاده ای هم هستن باعث افتخار هست دانشجوی ایشون بودن و در کنارشون حضور داشتن.
جغرافیای تفکر جناب آقای دکتر آزادی، “انسان” است. به تبع، متعلَق اندیشهی ایشان، علم روانشناسیِ صرف نیست. در کسانی که احوالات میانرشتهای دارند، احتمال ظهور تفسیرهای جواهر، شذّ و نَدَر، بالاتر است.
بختیارانه، فرصت شاگردی ایشان را داشتم.
درود
آقای دکتر آزادی بهترین درمانگری هستند که تا بحال خودم و دوستانم داشتیم.
و جدا از همه این ها ایشون انسانی فوق العاده هستند.
آرزوی بهترین ها رو براتون دارم.
سلام استاد ازادی یکی از بهترین اساتیدی هستن که من باهاشون کلاس داشتم جدا از نحوه ی تدریس عالی شون حس خیلی خوبی منتقل میکنن و کلاس شون اصلا خسته کننده نیست آرزوی موفقیت و سلامتی براشون میکنم
دکتر آزادی علاوه بر اینکه استاد بی نظیری هستند و دکتر فوق العاده ای با بیان شیوا هستند انسان به شدت تاثیر گذار و شریفی هستند.ان شا الله همیشه سلامت باشند
دکتر آزادی استاد بی نظیر و محترمی هستن و جامعه به وجود ایشان احتیاج دارند و من تلاش ایشان را در عرصه روانشناسی تحسین میکنم و به وجود چنین استادی افتخار میکنم
جلسات مشاوره ای که با اقای دکتر آزادی داشتم، برای من بسیار مفید بود.
آقای دکتر آزادی فردی صبور و با سوادِ بالا هستن دقیق و نکته سنج هستند.
انسانی وارسته دانشمند و مجرب و البته پایبند به اصول انسانی
دکتر آزادی عزیز
که هم از ایشان علم آموختیم هم درس اخلاق و زندگی
با سلام
آقای دکتر آزادی با نگاه عمیق و سواد بالایی که دارن این اشتیاق در من وجود آوردن نسبت به شناخت درونم پویا باشم . از صحبت کردن با ایشون همیشه لذت میبرم .
در مقطع کارشناسی ارشد استاد بنده بودن.از ایشون نه تنها درس روانشناسی,بلکه درس زندگی یاد گرفتم.سپاسگزارم از دکتر آزادی عزیز.براشون بهترین ها رو آرزو دارم.
استاد آزادی عزیز یکی از بهترین اساتیدی هستند که بنده در دوران تحصیل باهاشون درس داشتم و انرژی مثبت ایشون بسیار برای بنده تاثیرگذار بود.
استادآزادی هم استادبنده وهم مدیرگروه مابودن؛ایشون ازدانش بسیاربالایی برخوردارن نقطه قوت ایشون نوع تدریسشونه،ایشون تدریسشون کاربردی وکاملا مسلط به اصول تدریس ومطالب رشته روانشناسی
نفیسه مصطفایی
جناب دکتر آزادی در مقطع کارشناسی ارشد استاد من بودند و ایشون هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ علمی استاد بینظیری هستند.
جناب دکتر ازادی افتخار میکنم که انسان فرزانه و فرهیخته ای چون شما هنوز هم در میان ملت ایران وجود دارد.شما برترین استادی بودید که در کل دوره تحصیلم افتخار شاگرد بودنش را داشتم .
جناب آقای دکتر آزادی مشاوری توانمند و بسیار مهربان هستند. از ایشان سپاسگزارم
جناب آقای دکترمهران آزادی یکی از اساتیدعالی ما در مقطع دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی دانشگاه علوم تحقیقات بودن که واحد درسی روانشناسی تحولی را تدریس کردندکه خیلی عالی وبا حوصله و صبورانه مفاهیم را برای دانشجویان بازگو میکردند ولحظات حضور در کلاس ایشان جز بهترین ساعات درسی بود.وامیداواریم بتوانیم از کارگاه ها و مقالات این استاد گرانقدر و از راهنمایی ایشان در ادامه مسیر دکتری بهره مند شویم.با تشکر فراوان از استاد گرانقدر…آقای دکتر مهران آزادی
من دانشجوی ارشد بالینی هستم دوترم هست که از علم ودانش استاد ازادی بزرگوار، بهره میگیرم ازایشون به پاس این زحمات بی دریغ واخلاق بی نظیر ،نهایت قدردانی رادارم
دکتر آزادی استاد من در مقطع دکتری بودند.
نحوه نگاه و نگرش ایشان در مسایل روانشناسی ، بسیار متفاوت و تاثیر گذار می باشد.باعث افتخار من است که توانستم در مقطعی از تحصیلات خود ، از دانش و توانمندیشان بهره مند شوم و افتخار حضور در کلاس درس این بزرگوار را داشته باشم.
سلام
خوشحالم که افتخارشاگردی استاد آزادی را دارم.ایشان از نظر علم و اخلاق در جایگاه والایی قراردارند.
با درود و عرض ادب، آقای دکتر آزادی در زندگی من تغییرات مثبتی ایجاد کردن و کمک کردن من نقاط ضعفم رو پیدا کنم.من مدیون ایشون هستم. ایشون بسیار با اخلاق و شریف و بزرگوار هستند. ارادتمندم
با سلام و احترام
بنده حدود ۳ ماه هست پایان نامه دکتری خودم را با دکتر آزادی عزیز شروع کردم، جناب دکتر نسبت به اساتید دیگری که تحقیق کردم بسیار باسواد و با دانش روانشناسی و همچنین باحوصله هستند. بنده بسیار خوشحالم که دکتر آزادی را استاد راهنما خود انتخاب کرده ام.
استادم من اگریستانسیال رو با شما شناختم و چه در جلسات مشاوره که در کنارتون آموزش میدیدم و چه کلاس ها تون تجربه خیلی ناب و پر باری و برام به همراه داشت ، خوشحالم که افتخار شاگردیتون رو داشتم.
سلام وعرض ادب
اقای دکتر ازادی استاد من در مقطع ارشد بودن ایشان از دانش بالایی بر خوردار هستن ودر تدریس بسیار مسلط و صبوربودن وانرژی بالای ایشان ستودنی است من درمان هیجان مدارو طرحواره درمانی را از ایشان اموختم
سپاسگزارم
با سلام و احترام
آقای دکتر آزادی استاد بنده در مقطع کارشناسی و ارشد بودند
در حضور ایشان می توان احساسات درونی رو بازگو کرد بدون ترس از قضاوت . شخصا کمک های ارزنده ی ایشان را قدردانم . شأن استادی برازنده ی ایشان است چرا که علاوه بر یک روانشناس و مترجم ،انسان خوبی هستند .
سپاس و قدردانی از استادی که راه رشد و تحول و رسیدن از شخص به شخصیت را برای ما هموار نمود.
من از دانش و آموزه ها و تجربیات ارزشمند استاد آزادی و منش و رفتار بزرگوارانشون بسیار آموختم و هم چنان می آموزم.
ممنون استاد
من دانشجوی ارشد روان شناسی بالینی هستم ،ترم گذشته با دکتر آزادی گرامی نظریه های شخصیت داشتیم و این ترم کلاس جذاب گروه درمانی، بسیار از ایشون آموختیم و می آموزیم …
سلامت باشید استاد گرامی
دکتر آزادی گرامی بسیار دانش بالایی دارند و انعطافی ستودنی. به دانشجو فرصت تحلیل مطالب رو میدن و دانشجوها میتونن آزادانه درباره نظراتشون صحبت کنند و استاد همیشه با روی خوش و اطلاعات عالیشون دانشجوها رو آگاه می کنند و باعث پیشرفت هم در زمینه فردی وهم تحصیلی میشن انشاالله تندرست باشن و موفقیت هاشون روز افزون
به نظرم دکتر آزادی یکی از بهترینها در زمینه روانشناسی و درمان در ایران هستند و انسان بسیار شریف و واراسته ای هستند.
میتوان گفت انسانیت با وجود ایشون معنا پیدا میکنه. ایشون نمونه یک الگو و روانشناس واقعی، صبور ، شنونده ی فعال و دارای وجودی همخوان هستند. پایدار باشید اقای دکتر بزرگوار
دکتر آزادی بزرگوار، باعث افتخار هستید، من از شما هم در زمینهی اخلاقی و هم در زمینهی علمی و درمانی بسیار آموختم.
سمیه مهدوی .
جناب دکتر آزادی استاد بنده در دوره ارشد و همچنین به عنوان استاد راهنما بنده بودند، استاد بسیار آرام،متین و خوش اخلاقی هستند انشالله ک همیشه سلامت باشن.
با سلام و عرض تبریک خدمت دکتر آزادی عزیز و گرامی
بسیار مفتخرم که در دوران ارشد این توفیق نصیب بنده شد تا از کلاس پربار و جذاب ایشان بهره ای کوتاه ببرم.
نحوه ی تدریس ایشان در درس نظریه های شخصیت علاقه و اشتیاق من به رشته ای که در آن وارد شده ام و مطالعه ی بیشتر و همه جانبه تر در آن را دوچندان کرد.
آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی و شادکامی برای استاد ارجمندم دارم.
با سلام و عرض ادب
آقای دکتر آزادی استاد بنده در مقطع کارشناسی ارشد بودند. با جرات می توانم بگویم بهترین استاد در مقطع کارشناسی ارشد بنده، آقای دکتر آزادی عزیز بوده اند. در حضور ایشان می توان احساسات درونی رو بازگو کرد بدون هیچ گونه ترسی. ترس از قضاوت شدن و …. شخصا کمک های ارزنده ی ایشان را قدردانی میکنم. شأن استادی برازنده ی ایشان است. باعث افتخار من بود که اجازه دادند در کنار ایشان کار پایان نامه خودم را به اتمام برسانم. شاگرد خوبی نبودم و شرمسارم و به امید آنکه روزی بتوانم محبت های بی دریغ ایشان را جبران کنم. سپاس فراوان از شما استاد گرامی و عزیزم
دکتر آزادی باسواد و تحلیل گر و صدالبته انسان شریف و با محبتی هستن. خیلی دوستداشتنی و متین